Tuesday, July 6, 2010

*sigh*


mengeluh-mengeluh-dan terus mengeluh. camtu lah kehidupan seorang manusia, suka sangat mengeluh. mengeluh sebab tak puas hati dengan diri sendiri. mengeluh sebab tak puas hati dengan orang lain. -.-'

tatao nape, tapi aku kecik hati gile hari ni dan semalam. aku just nak bertanye, salah ke? terus tak dilayan. lepas tuh baru terhegeh-hegeh call aku balik tengah-tengah malam buta. what the fish?

pastu pagi-pagi lagi, ada orang tu pergi hempas pintu kuat-kuat. eee. rosakkan mood pagi aku je hari ni. huhu. so aku buat kerja pon macam ikhlas tak ikhlas gak lah. wawaaaaaaaa~ tak suka!! ;(

pastu bukan nye nak call siap-siap, cakap tanak pergi kelas. tadenye aku terhegeh-hegeh pergi umah kau tau tak? aku dah start nyampah dengan kau ni. tolong lah jangan wat aku tambah-tambah menyampah. huhuhu.

dah lah. harap esok aku tak cakap banyak ngan kau lagi. bye.

No comments:

Related Posts with Thumbnails