Saturday, October 9, 2010

tiada mood; stress


sepatotnye nak tulis ni semalam. tapi ada orang datang, cepat-cepat tutup blog. hihihi. okay. seriously tade mood nak dance. ni sume sebab ada orang tu merajuk, pastu dia tanak bagi tahu orang lain practice dance tu kat mana. aku pon tapaham nape. and aku sangat sangat lah malas nak bertanya kann. so, aku pon skip dance! hoorayyyyy! *senyum jahat*

selain dari aku malas nak bertanye, aku sebenarnye memang tamau pegy dance pon. sebab aku asyik stress sejak dua menjak ni. sampai period aku pon tak teratur. ahh, damn it! dari dulu sampai sekarang kalau stress sikit je, memang terus tak period dah. huuu. stress sebab banyak exam, banyak homework, rasa ketinggalan dalam kelas, stress berkawan, macam-macam lagi lahhhhhhhh. fall sem memang akan stress ke? kalau macam ni, nak benci fall semester!

hihi. tapi semalam ada 1 reason yang buat stress hilang. ehem. semalam call adib. saje kacau-kacau. pastu dia tanye, ct kan niii. haaaaaaaaaaaaaahahaha. camne lah dia leh cam. dia cakap sebab ketawa aku tu. hihihi. kyaaaaaa~

okay lah. nak study. nexxt week ada quiz theory, midterm accounting, homework calc yg banyak, and tak lupa juge homework theory yang menggunung. bye3.

wish you a happy day!

No comments:

Related Posts with Thumbnails